Времето, прекарано на брега на морето, дава спокойствие и енергия. Използвайте почивката край морето, за да бягате сутрин по брега. Тази активна дейност на пясъчната ивица ще придаде разнообразие на Вашата почивка.

Бягането на брега на морето е специфична дейност, която подобрява физическото и психическото здраве.

Ето нещо интересно, което е полезно за здравето, когато тичате сутрин рано край морето.

Проучванията показват, че звукът на вълните променя вълновите модели в мозъка, като ни отвежда в дълбоко спокойно състояние. Отпускането по този начин може да помогне за подмладяване на ума и тялото.

Също така, тичайки, кръвта  се движи активно. Свежата кръв, която се изпомпва от сърцето, носи повече кислород в нашия мозък, което повишава работоспособността ни.

Бягането край брега на морето подобрява съня, което се дължи на чистия морски въздух, който се зарежда с отрицателни йони, които ускоряват способността ни да абсорбираме кислорода. Te също така балансират нивата на сератонина, химическо съединение в тялото, свързано с настроението и стреса. Именно затова след бягане край морския бряг се чувстваме спокойни, енергични и щастливи.

За доброто здраве огромна полза има свежият морски бриз, който е свободен от замърсяване и химикали, поради което може да усещате дразнене на гърлото.

Доказано е че относително голямото количество сол в морския въздух помага за абсорбирането на част от водата в дихателните пътища и тяхното прочистване, т.е. соленият въздух помага при хора с чести респираторни проблеми.

Първите слънчеви лъчи също имат много положителен ефект при бягане.

Самата топлина на слънцето засяга нашата ендокринна система – тази част от нашето тяло, която секретира ендорфини – естествени съединения, предназначени да ни накарат да се чувстваме спокойни и по-малко стресирани.

Бягането сутрин край морето носи много ползи – подобрява работата на мускулите, кръвообращението и тонуса на кожата.

Но за да има ефект тази физическа дейност, избягвайте консумацията на големи количества алкохол.

За да нямате наранявания и схващания по време на бягане сутрин край морето – задължително трябва да загрявате. Достатъчно е да се направят елементарни упражнения, за разтягане и затопляне на мускулите: разтягане на отделните части от тялото, махова с ръцете и краката, напъди.

За да има положителен ефект за здравето, не се претоварвайте с тази физическа дейност, правете го за удоволствие и през няколко дни ден увеличавайте леко общото пробягано време.

Но не забравяйте – най-важно е постоянството. Ако бягате поне 3 пъти седмично по 25-30 минути на морския бряг, то Вие може да бъдете сигурни, че ще поддържате постоянно едно наистина добро здравословно състояние и форма.

Бягането сутрин край брега на морето е несравнимо изживяване.Вие започвате вашия ден заредени с много положителна енергия, гледайки необятната морска шир, чувайки шума на  вълните, които носят музика от дълбините на морето и чайки самотно прелитащи около вас, все едно светът е единствено Ваш.

Посетете Гранд Хотел Свети Влас, разположени на първа линия на морския бряг, бягайте сутрин -  подарете си щастие, кажете „сбогом“ на стреса!

Телефон за резервации:

0700 44 800

Бюлетин

Последни статии

Контакти

  • 8240 Свети Влас, ул. Люлин № 4, Юрта
  • 0700 44 800
  • reservations@grandhotelsvetivlas.bg
Уеб сайт от ProVision и Princeps.bg